Örnekköy Kavşağına Yeni Trafik Sinyalizasyon Sistemi Kuruldu

Örnekköy Kavşağına Yeni Trafik Sinyalizasyon Sistemi Kuruldu
Reklam
Yayınlama: 09.07.2025
A+
A-

Orhangazi’de kazaların sık yaşandığı Göl Yolu üzerindeki trafik sorununu azaltmak amacıyla Örnekköy Kavşağı’na trafik sinyalizasyon sistemi kuruldu. Yetkililer, sinyalizasyon sisteminin önümüzdeki günlerde devreye alınacağını belirtti.

Yaklaşık 2 kilometrelik güzergâh üzerinde yer alan kavşakta hayata geçirilen bu uygulamanın, hem trafik yoğunluğunu azaltması hem de kazaların önüne geçmesi hedefleniyor. Ancak bölge halkı, yapılan çalışmayı yetersiz buluyor.

“Geçici Değil, Kalıcı Çözümler Gerekli”

Vatandaşlar, Göl Yolu’nun zemininin yıllardır bozuk olduğunu ve yol boyunca birçok noktada derin çukurlar bulunduğunu dile getiriyor. Artan araç trafiği nedeniyle özellikle pik saatlerde uzun araç kuyruklarının oluştuğunu belirten vatandaşlar, sadece sinyalizasyon sisteminin yeterli olmayacağını vurguluyor.

Ayrıca mevcut yolun hem zemin bakımından yenilenmesi hem de genişletilmesi gerektiğine dikkat çeken bölge sakinleri, “Bu tür geçici çözümler yerine kalıcı adımlar atılmalı. Her gün bu yolu kullanıyoruz ve her gün yeni bir tehlikeyle karşı karşıyayız” diyerek yetkililere çağrıda bulunuyor.

Reklam