Bursa’da Deprem Sonrası İlk Bilgiler: Olumsuz Bir Durum Bildirilmedi

Bursa’da Deprem Sonrası İlk Bilgiler: Olumsuz Bir Durum Bildirilmedi
Reklam
Yayınlama: 23.04.2025
A+
A-

Bugün Silivri merkezli meydana gelen 6.1 büyüklüğündeki depremin ardından Bursa genelinde ve özellikle Gemlik ile Orhangazi ilçelerinde ilk belirlemelere göre herhangi bir olumsuz durum yaşanmadığı bildirildi.
Konuyla ilgili açıklama yapan yetkililer, depremin hissedildiği bölgelerde ekiplerin derhal inceleme başlattığını ve şu ana kadar herhangi bir can veya mal kaybı bilgisinin ulaşmadığını ifade ettiler. İstanbul’da da ilk bilgilere göre olumsuz bir durumun söz konusu olmadığı belirtildi.

 

Orhangazi Kaymakamı, Belediye Başkanı ve Belediye Başkan Yardımcısı da depremin ardından bölgedeki durumu değerlendirmek üzere bir araya geldi. Ayrıca, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) tarafından verilen talimatla, bölgedeki arama ve kurtarma ekipleri teyakkuz durumunda bekletiliyor.

Yetkililer, gelişmelerin yakından takip edildiğini ve herhangi bir olumsuz durumda kamuoyunun bilgilendirilmeye devam edeceğini kaydetti.

 

Reklam