Bursa,
10°C
parçalı bulutlu

Orhangazi – İznik yolu otobanda kavşağında tırdan kaçmak isteyen otomobil orta refüjde bulunan trafik lambalarına çarptı.
Kaza bu sabah saat 09.00 sıralarında Bursa’nın Orhangazi ilçesi İznik yolu üzerinde meydana geldi. Alınan bilgilere göre A.Ş idaresinde otomobil iznik yolu üzerinde seyir halindeyken, yanından gelen tırın kendisinin sıkıştırdığını görüp ondan kaçmak istediği esnada otoban kavşağında kontrolden çıkarak orta refüjdeki trafik lambalara çarptı. Meydana gelen kaza da otomobil sürücüsü ve yolcu koltuğunda oturan eşi hafif yaralandı. bölgeye sağlık ekipleri ve jandarma ekipleri sevk edildi. Yaralılar Orhangazi devlet hastanesine götürülürken jandarma kaza hakkında soruşturma başlattı.
